Gehoorproblemen kunnen zich op allerlei manieren manifesteren. Zo kunt u bijvoorbeeld slechthorend zijn of last hebben van tinnitus (oorsuizen). Deze gehoorproblemen kunnen worden geadresseerd door middel van een hooroplossing, zoals een hoortoestel.​ Bij Hoorus heeft u direct contact met uw persoonlijke hoorspecialist die u stap voor stap begeleidt naar de oplossing voor uw gehoorprobleem.

Icon

Er zijn verschillende definities voor het begrip ‘slechthorend’. In feite bent u slechthorend wanneer u een gehoorverlies heeft van 35 decibel of meer, op één of beide oren. Lees hier meer over slechthorendheid en over gehoorverlies.

Icon

Tinnitus wordt ook wel oorsuizen genoemd. Wanneer u last heeft van tinnitus ervaart u vervelende geluiden, zoals fluiten, zoemen of een soort gesis. Kortom, geluiden die er niet horen te zijn. Meer weten over tinnitus?

Icon

De term ´gehoorschade´ (of ´gehoorbeschadiging’) is een ruim begrip. Wanneer u slechthorend bent of last heeft van tinnitus, hebt u ook een vorm van gehoorschade. Gelukkig is gehoorschade in veel gevallen met het juiste hulpmiddel op te lossen door een hoorspecialist.

Wilt u ook worden begeleid naar een beter gehoor?

Bel 0485 - 52 30 06 (Boxmeer) 024 - 358 08 08 (Malden) om een persoonlijke afspraak te maken

Onze service gaat door!

Vanwege het Coronavirus werken wij voor onbepaalde tijd enkel op afspraak.

De winkels zijn tijdens de gebruikelijke werktijden geopend, behalve de zaterdag in Malden, deze komt te vervallen voor onbepaalde tijd. Het inloopspreekuur vervalt, wel kunt u een afspraak maken met één van onze medewerkers. Wij werken volgens de richtlijnen van het RIVM. In sommige gevallen is het niet mogelijk om 1,5 meter bij u vandaan te blijven. U kunt erop vertrouwen dat wij werken met zeer goede hygiene voorschriften! Praat met de medewerker over wat u wel en niet wenst, dan doen wij ons uiterste best hieraan te voldoen. Uw geplande afspraak gaat gewoon door, tenzij u verkoudheidsklachten hebt, dan verzoeken wij u een andere afspraak te maken. Ook onze medewerkers werken niet in geval van verkoudheidsklachten.

Welke extra hygiëne maatregelen gelden er?

  • Bij binnenkomst kunt u bij ons eerst uw handen desinfecteren.
  • We groeten u mondeling en schudden geen handen.
  • Onze medewerkers wassen voor en na iedere behandeling intensief de handen.
  • Na iedere afspraak wordt de behandelruimte goed gedesinfecteerd.
  • We hanteren ruimere agendatijden, zodat er minder contactmomenten tussen onze klanten plaatsvinden.
  • Betaling liever niet contant, maar via onze pinautomaat.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd betreffende onze werkwijze de komende periode. Vragen of zorgen? Bel of mail ons gerust! Blijf gezond en sterkte in deze moeilijke periode!