Icon

De Phonak Lyric ontketende een ware revolutie vanwege zijn mooie uiterlijk, indrukwekkende prestaties en veelzijdigheid.

De Phonak Lyric: onzichtbaar, waterdicht en baanbrekend

De Phonak Lyric is een ‘In het oor’ hoortoestel van het merk Phonak. Een ‘In het oor’ hoortoestel betekent dat alle onderdelen van het hoortoestel volledig geïntegreerd zijn in de behuizing; u draagt dus geen hoortoestel achter uw oor.

De Phonak Lyric onderscheidt zich van andere hoortoestellen door een volledig onzichtbaar en waterdicht design en een ongekende flexibiliteit. De audicien plaatst dit toestel diep in de gehoorgang, zo’n 4 mm van uw trommelvlies. U kunt de Phonak Lyric twee maanden lang aaneengesloten dragen, dag en nacht. Het lichte en innovatieve design draagt bij aan een optimale gebruikerservaring. De Phonak Lyric is een populair hoortoestel met een buitengewoon draagcomfort.

Wilt u ook een Phonak Lyric?

De Phonak Lyric is een ‘In het oor’ hoortoestel en daarom geschikt voor matige vormen van gehoorverlies. Neem contact op met één van de Hoorus hoorwinkels in Malden of Boxmeer en maak direct een afspraak bij  een hoorspecialist!

Product afbeelding

Onze service gaat door!

Vanwege het Coronavirus werken wij voor onbepaalde tijd enkel op afspraak.

De winkels zijn tijdens de gebruikelijke werktijden geopend, behalve de zaterdag in Malden, deze komt te vervallen voor onbepaalde tijd. Het inloopspreekuur vervalt, wel kunt u een afspraak maken met één van onze medewerkers. Wij werken volgens de richtlijnen van het RIVM. In sommige gevallen is het niet mogelijk om 1,5 meter bij u vandaan te blijven. U kunt erop vertrouwen dat wij werken met zeer goede hygiene voorschriften! Praat met de medewerker over wat u wel en niet wenst, dan doen wij ons uiterste best hieraan te voldoen. Uw geplande afspraak gaat gewoon door, tenzij u verkoudheidsklachten hebt, dan verzoeken wij u een andere afspraak te maken. Ook onze medewerkers werken niet in geval van verkoudheidsklachten.

Welke extra hygiëne maatregelen gelden er?

  • Bij binnenkomst kunt u bij ons eerst uw handen desinfecteren.
  • We groeten u mondeling en schudden geen handen.
  • Onze medewerkers wassen voor en na iedere behandeling intensief de handen.
  • Na iedere afspraak wordt de behandelruimte goed gedesinfecteerd.
  • We hanteren ruimere agendatijden, zodat er minder contactmomenten tussen onze klanten plaatsvinden.
  • Betaling liever niet contant, maar via onze pinautomaat.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd betreffende onze werkwijze de komende periode. Vragen of zorgen? Bel of mail ons gerust! Blijf gezond en sterkte in deze moeilijke periode!