Uw glimlach wanneer u alles weer hoort, dát is waar we het voor doen.

Uw gehoor en klantbeleving staan voor ons voorop. Een zorgvuldig vormgegeven traject dat perfect aansluit bij uw persoonlijke situatie: daar investeren we graag in. Benieuwd hoe anderen onze service heeft ervaren?

Ik kan weer horen als vroeger

Gisteren de nieuwe gehoorapparaten gekregen. Ik hoor er nog beter en mooier mee dan met de vorige. Alles uitgeprobeerd: muziek maken op de piano, eten in een druk restaurant, muziek beluisterd vi...

​Mijn vrouw is er ook erg gelukkig mee

Doordat ik slechthorend ben was ik zeer nieuwsgierig toen ik over de revolutionaire Lyric las. Direct met Hoorus uit Boxmeer contact opgenomen waar ik  op korte termijn een afspraak kon inpla...

Hoorus is de plek waar je ‘gehoord’ wordt.

Sinds oktober 2015 ben ik klant bij Hoorus, gevestigd in het winkelcentrum van Malden. Graag geef ik hier mijn persoonlijke bevindingen weer bij de aanschaf van mijn hoortoestel. Specifiek schr...

Als muzikant zijn gehoorbeschermers onmisbaar

Als muzikant (ik drum) zijn gehoorbeschermers onmisbaar. Spelen zonder gehoorbeschermers is echt geen optie meer sinds ik jaren geleden na een repetitie met een piep in mijn oren thuis kwam. Sindsdien...

Trekz Titanium draadloze stereo hoofdtelefoon

Zowel beroepsmatig als in mijn vrije tijd loop ik graag hard. Het gevoel van vrijheid en het structureren van m’n gedachten tijdens een loop zijn voor mij een groot goed. Tot voor kort kw...

Wilt u ook worden begeleid naar een beter gehoor?

Bel 0485 - 52 30 06 (Boxmeer) 024 - 358 08 08 (Malden) om een persoonlijke afspraak te maken

Onze service gaat door!

Vanwege het Coronavirus werken wij voor onbepaalde tijd enkel op afspraak.

De winkels zijn tijdens de gebruikelijke werktijden geopend, behalve de zaterdag in Malden, deze komt te vervallen voor onbepaalde tijd. Het inloopspreekuur vervalt, wel kunt u een afspraak maken met één van onze medewerkers. Wij werken volgens de richtlijnen van het RIVM. In sommige gevallen is het niet mogelijk om 1,5 meter bij u vandaan te blijven. U kunt erop vertrouwen dat wij werken met zeer goede hygiene voorschriften! Praat met de medewerker over wat u wel en niet wenst, dan doen wij ons uiterste best hieraan te voldoen. Uw geplande afspraak gaat gewoon door, tenzij u verkoudheidsklachten hebt, dan verzoeken wij u een andere afspraak te maken. Ook onze medewerkers werken niet in geval van verkoudheidsklachten.

Welke extra hygiëne maatregelen gelden er?

  • Bij binnenkomst kunt u bij ons eerst uw handen desinfecteren.
  • We groeten u mondeling en schudden geen handen.
  • Onze medewerkers wassen voor en na iedere behandeling intensief de handen.
  • Na iedere afspraak wordt de behandelruimte goed gedesinfecteerd.
  • We hanteren ruimere agendatijden, zodat er minder contactmomenten tussen onze klanten plaatsvinden.
  • Betaling liever niet contant, maar via onze pinautomaat.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd betreffende onze werkwijze de komende periode. Vragen of zorgen? Bel of mail ons gerust! Blijf gezond en sterkte in deze moeilijke periode!