Klantervaringen
Uw glimlach wanneer u alles weer hoort, dát is waar we het voor doen.
Uw gehoor en klantbeleving staan voor ons voorop. Een zorgvuldig vormgegeven traject dat perfect aansluit bij uw persoonlijke situatie: daar investeren we graag in. Benieuwd hoe anderen onze service heeft ervaren?
Ik kan weer horen als vroeger
Gisteren de nieuwe gehoorapparaten gekregen. Ik hoor er nog beter en mooier mee dan met de vorige…
Gisteren de nieuwe gehoorapparaten gekregen. Ik hoor er nog beter en mooier mee dan met de vorige.
Alles uitgeprobeerd: muziek maken op de piano, eten in een druk restaurant, muziek beluisterd via de geluidsapparatuur…….Fantastisch! Dit alles natuurlijk dank zij de zorgvuldige afstelling door de audicien.
Ik kon steeds aangeven waar er iets moest worden veranderd en dat gebeurde perfect, zodat ik weer hoor als vroeger.
Kortom: Leve Hoorus! Een echte aanrader.
M. Pikkemaat
Mijn vrouw is er ook erg gelukkig mee
Doordat ik slechthorend ben was ik zeer nieuwsgierig toen ik over de revolutionaire Lyric las….
Doordat ik slechthorend ben was ik zeer nieuwsgierig toen ik over de revolutionaire Lyric las.
Direct met Hoorus uit Boxmeer contact opgenomen waar ik op korte termijn een afspraak kon inplannen.
De professionele intake van Bart sprak mij direct aan. Toen ik circa 1,5 uur later de zaak met mijn op proef nieuwe Lyric verliet ging er een oude/nieuwe wereld voor mij open. Ik hoorde geluiden die ik jaren niet gehoord had! Van het ritselen van de bladeren aan de bomen tot wat een herrie maakt die auto toch…….
Het was de eerste paar dagen echt wennen, al dat geluid. Echter na een dag of 4/5 was ik compleet gewend. Het is een kostbare aangelegenheid maar ik zou niet meer zonder willen. Praktische voordelen zijn; absoluut onzichtbaar, geen verlies mogelijk, ermee kunnen douchen en geen batterijen nodig (1 maal per 2 maanden uurtje naar Hoorus om toestellen te vervangen).
Daarnaast, niet onbelangrijk, is ook mijn vrouw er erg gelukkig mee, ik spreek zachter, de televisie staat op een normaal volume (van 27 naar 12) en ik kan conversaties weer goed volgen.
Al met al ben ik nu na 3 maanden gebruiker van de Lyric er erg tevreden over.
Rob Seveke
Hoorus is de plek waar je ‘gehoord’ wordt.
Sinds oktober 2015 ben ik klant bij Hoorus, gevestigd in het winkelcentrum van Malden…
Sinds oktober 2015 ben ik klant bij Hoorus, gevestigd in het winkelcentrum van Malden.
Graag geef ik hier mijn persoonlijke bevindingen weer bij de aanschaf van mijn hoortoestel. Specifiek schrijf ik over mijn ervaringen over de begeleiding en voorlichting, technisch en persoonlijk, tijdens mijn bezoeken aan Hoorus.
Voordat ik kennis maakte met Hoorus had ik me al ruimschoots laten informeren o.a. door het doen van tests en het uitproberen van verschillende hoortoestellen bij diverse bekende ‘hoor’/verkoop adressen. Uiteindelijk zag ik door de bomen het bos niet meer en via mijn huisarts werd ik verwezen naar het Audiologisch Centrum van het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Mijn klacht betrof: gehoorverlies en suizende tinnitus.
Na uitvoerig onderzoek werd door de audioloog vastgesteld dat ik in aanmerking kwam voor een hoortoestel en hij adviseerde mij tot de aanschaf ervan over te gaan. Ik stond opnieuw voor de keuze van, welke audicien zaak….., het werd Hoorus gevestigd in het winkelcentrum in Malden.
Met het recept van de audioloog stapte ik daar binnen, vriendelijk verwelkomd door Ilse die, zo bleek al gauw, de honneurs waarneemt m.b.t. het regelen van afspraken, vergoedingen, bestellingen, hulpmiddelen, facturering e.d. Kortom, Ilse beantwoordt vriendelijk met kennis van zaken elke vraag die verband houdt met de aanschaf van een hoortoestel.
De ontvangst voelde als ‘van harte welkom’. De volgende stap betrof kennismaken met de audicien Jolanda. Zij nodigde me uit mee te gaan naar de technisch ingerichte ruimte om daar het juiste hoortoestel te kiezen en vervolgens in te regelen. Wat ik belangrijk vond en vind is dat Jolanda de tijd nam en daarbij zichtbaar interesse toonde in mijn opgedane ervaringen tot dusver. Uiteraard kregen de technische zaken uitgebreide aandacht, alle ins en outs ervan werden uitvoerig belicht. Tenslotte, bij de afronding kreeg ik nadrukkelijk van Jolanda de boodschap mee altijd welkom te zijn met elke willekeurige vraag van welke aard dan ook. Met mijn spiksplinternieuwe hoortoestel liep ik tevreden naar buiten.
Echter, mijn verhaal is nog niet klaar. Na enkele maanden gebruik gemaakt te hebben van mijn Oticon Nera 2 pro kreeg ik van Jolanda via de telefoon te horen dat er een super geavanceerd nieuw hoortoestel was uitgekomen n.l. de “Oticon opn”. Zonder al te veel in detail te treden zou mijn horen met dit nieuwe product nog weer beter tot zijn recht komen.
Met het nodige enthousiasme en een niet geringe nieuwsgierigheid was ik aanwezig bij de voorlichting en demonstratie van de “Oticon- Opn”, gehouden in de winkel van Hoorus en georganiseerd door de firma Oticon.
Als eerste van de vaste klanten werd ik in de gelegenheid gesteld het toestel daadwerkelijk te testen onder begeleiding van Judith, die zich in het bijzonder aan het specialiseren was in de toepassing en gebruik van voornoemd high tech toestel. Het verschil met mijn eerder aangeschaft toestel was letterlijk hoorbaar en ongelooflijk zo niet verbluffend. Met enige regelmaat kom ik terug bij Judith, die elke aanpassing ter verbetering van mijn horen, technisch en bovenal met verve weet te verwerkelijken. Hoorus in Malden is de plek waar ik ‘gehoord’ wordt……, met dank aan alle medewerkers.
Cor van den Berg
Als muzikant zijn gehoorbeschermers onmisbaar
Als muzikant (ik drum) zijn gehoorbeschermers onmisbaar. Spelen zonder gehoorbeschermers is…
Als muzikant (ik drum) zijn gehoorbeschermers onmisbaar. Spelen zonder gehoorbeschermers is echt geen optie meer sinds ik jaren geleden na een repetitie met een piep in mijn oren thuis kwam. Sindsdien draag ik ze altijd en heb ik ook geen piep meer in mijn oren.
Een aantal jaren geleden ben ik de Pluggerz custom fit music gaan gebruiken. Van de vele verschillende filters hebben deze gehoorbeschermers vlakfilters speciaal voor muziek, waardoor de dynamiek hetzelfde blijft. Hierdoor kan ik het geluid van de overige muzikanten op normale wijze blijven horen zonder vervorming, maar minder luid.
Daarnaast draag ik ze ook altijd als ik zelf naar concerten of festivals ga. Ook hier blijft de beleving van geluid zoals ik dat wil.
Bart van den Bogaard
Trekz Titanium draadloze stereo hoofdtelefoon
Zowel beroepsmatig als in mijn vrije tijd loop ik graag hard. Het gevoel van vrijheid en het structureren van m’n gedachten tijdens…
Zowel beroepsmatig als in mijn vrije tijd loop ik graag hard. Het gevoel van vrijheid en het structureren van m’n gedachten tijdens een loop zijn voor mij een groot goed.
Tot voor kort kwam het niet in mij op om met muziek op m’n hoofd te gaan trainen. Dit had vooral te maken met een gevoel van verminderde veiligheid, het niet in contact zijn met het verkeer en anderen in mijn omgeving.
Het gebruik van de Trekz Titanium draadloze stereo hoofdtelefoon heeft dit beeld echt doen veranderen. Doordat het geluid niet direct in het oor wordt aangeboden, maar via botgeleiding, blijf je volledig in contact met je omgeving terwijl je de muziek op een prettige manier en van een goede kwaliteit kan beluisteren. Daarnaast is het apparaat zeer eenvoudig te bedienen en zit comfortabel.
Kortom, een aanrader als je van hardlopen, muziek en veiligheid houdt.
Uiteindelijk beter horen.
Bij audicien Hoorus ben ik onlangs naar tevredenheid geholpen aan een modern hoortoestel voor mijn oren…
Bij audicien Hoorus ben ik onlangs naar tevredenheid geholpen aan een modern hoortoestel voor mijn oren. Op afspraak, ben ik eerst uitgebreid gehoord en onderzocht naar mijn gehoor problemen. Na 61 jaar nu al een gehoorapparaat? Bij recepties en gesprekken een op een of met meerdere personen bleek ik regelmatig niet goed te horen. Ik kreeg de helft niet mee, waardoor veel onnodige miscommunicatie. Erg vervelend.
Hoorus onderzocht waar mijn gehoor afwijkingen zaten en heeft via maatwerk, een goed, klein, handzaam hoortoestel geadviseerd. Na een proefperiode ben ik uiteindelijk tot aanschaf overgegaan. Ondanks deze flinke investering, kan ik nu weer gelukkig alle gesprekken normaal en goed volgen. Ik kan mijn gehoor nu zelf instellen op een en een gesprekken of op automatisch, zonder last te hebben van mensen achter je (restaurant). Ik kan nu rechtstreeks TV kijken / luisteren en het geluid voor de woonkamer zelf, uitzetten. Het geluid hoor ik dan rechtstreeks in mijn oren en heb dus een betere beleving bij films. Deze hoortoestellen zijn bijna niet waar te nemen, zo blijkt. Via een sleutel (los in broekzak) kan ik het geluid harder of zachter bijsturen zonder dat ik aan mijn oren zit.
Tenslotte wil ik vermelden dat ik me bij Hoorus als klant zeer goed geholpen ben, om mijn gehoorprobleem definitief op te lossen. Hun service en uitleg is uitmuntend en zeker aan te bevelen. Stap eens zelf over de drempel voor een gehooronderzoek. Maak direct een afspraak; Hoorus 024- 358 08 08 of mail; malden@hoorus.nl. Beuningen, 22 november 2020
Pierre Litjens