Dove en slechthorende ambassadeurs gezocht

Dove en slechthorende ambassadeurs gezocht

De gezamenlijke belangenorganisaties voor doven en slechthorende zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om mee te werken aan een nieuwe campagne. Met die campagne willen we ervoor zorgen dat gemeentes beter geïnformeerd zijn over de speciale behoeften van mensen met een auditieve en/of visuele beperking. Hierin werkt campagnebureau BKB samen met de Oogvereniging.

Als ambassadeur ben je actief in de provincie waarin je woont voor de duur van ongeveer 3 maanden.

Wil jij vertellen over je ervaringen met de gemeente en zo eraan bijdragen dat gemeentes meer rekening houden met onze achterban en zo betere zorg kunnen leveren? Of ken je mogelijke geïnteresseerden? Neem dan contact op met ilanacukier@bkb.nl.

Andere interessante berichten

Wilt u ook worden begeleid naar een beter gehoor?

Bel 0485 - 52 30 06 (Boxmeer) 024 - 358 08 08 (Malden) om een persoonlijke afspraak te maken

Onze service gaat door!

Vanwege het Coronavirus werken wij voor onbepaalde tijd enkel op afspraak.

De winkels zijn tijdens de gebruikelijke werktijden geopend, behalve de zaterdag in Malden, deze komt te vervallen voor onbepaalde tijd. Het inloopspreekuur vervalt, wel kunt u een afspraak maken met één van onze medewerkers. Wij werken volgens de richtlijnen van het RIVM. In sommige gevallen is het niet mogelijk om 1,5 meter bij u vandaan te blijven. U kunt erop vertrouwen dat wij werken met zeer goede hygiene voorschriften! Praat met de medewerker over wat u wel en niet wenst, dan doen wij ons uiterste best hieraan te voldoen. Uw geplande afspraak gaat gewoon door, tenzij u verkoudheidsklachten hebt, dan verzoeken wij u een andere afspraak te maken. Ook onze medewerkers werken niet in geval van verkoudheidsklachten.

Welke extra hygiëne maatregelen gelden er?

  • Bij binnenkomst kunt u bij ons eerst uw handen desinfecteren.
  • We groeten u mondeling en schudden geen handen.
  • Onze medewerkers wassen voor en na iedere behandeling intensief de handen.
  • Na iedere afspraak wordt de behandelruimte goed gedesinfecteerd.
  • We hanteren ruimere agendatijden, zodat er minder contactmomenten tussen onze klanten plaatsvinden.
  • Betaling liever niet contant, maar via onze pinautomaat.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd betreffende onze werkwijze de komende periode. Vragen of zorgen? Bel of mail ons gerust! Blijf gezond en sterkte in deze moeilijke periode!